דלג לתוכן

תכנון אסטרטגי

גיבוש ותכנון אסטרטגיית מדיה לארגון מכל סוג שהוא הוא צעד בסיסי וחשוב במיוחד בהתנהלות של חברה בסביבה מודרנית ומדיה דיגיטלית.

איך מגבשים אסטרטגיית תקשורת?

אסטרטגיית התקשורת שמנהלי רהב תקשורת בונה עבור לקוחות החברה מבוססת על מחקר מעמיק שנערך יחד עם אנשי המפתח בארגון ונשענת על מקורות מידע רחבים וניסיון עשיר.

זיהוי וגיבוש יעדים אסטרטגיים

השלב הראשון בגיבוש אסטרטגיית התקשורת עבור הארגון שלך מתחיל בזיהוי וגיבוש היעדים לארגון. בין אם מדובר בקידום שירותים רבים, "דחיקת" מוצר לתודעה הציבורית, השכלה בשוק, מיצוב טוב בעיני המשקיעים או מיצוב החברה כסמכות בתחום פעילותה - יש להחליט ביחד על יעדים ויעדים ברורים , שתשרת את אסטרטגיית התקשורת שגובשה עבור הארגון.

קהלי יעד

מיד לאחר גיבוש היעדים לתכנית האסטרטגית, יש לזהות את קהלי היעד אליהם אנו מכוונים ולגבש אותם כדי להשיג את היעדים הרצויים. זיהוי וגיבוש קהלי יעד הוא שלב קריטי בתכנון אסטרטגיית התקשורת של הארגון. למרות שניתן לפעול במקביל בכמה ערוצים להשגת יעדים שונים, חשוב לזהות בזמן לכל אחד מהם, שהוא הקהל הרלוונטי ביותר אליו אנו פונים.

הודעות - מה הסיפור שאנחנו רוצים לספר?

לאחר שזיהינו את קהלי היעד שאליהם פונה הארגון באסטרטגיית המדיה שלו, בכדי להשיג את היעדים שהצבנו לפניו, השלב הקריטי ביותר בגיבוש האסטרט