דלג לתוכן

בניית מוניטין

בנייה וניהול מוניטין חיובי הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בבניית תוכנית אסטרטגית ליחיד או לחברה.

מה זה מוניטין?
מוניטין הוא הרושם הכללי, התפיסה והדעה על דימוי החברה, המותג או האישיות ויש לו השפעה רבה על המותג, על חשיפתו ותפיסתו כפי שהם באים לידי ביטוי בתקשורת וכן על ההשפעה על ההתנהלות הארגונית הפנימית של חֶברָה.

על פי מה נקבע מוניטין של חברה?
הפעולות, המהלכים וההתנהלות של החברה הם הבסיס למוניטין שהיא יוצרת לעצמה, ולכל שינוי באלה יש יכולת גבוהה להשפיע משמעותית על המוניטין שלה.

מהו התהליך בו נוכל להעביר את המסר ולקדם את הערכים שיובילו למוניטין הנכון והחיובי של החברה?
לערך של מוניטין חיובי יש השפעה מכרעת בכל התחומים, ולכן חברות משקיעות סכומי עתק בפעולות וקמפיינים פרסומיים, המקדמים את המוניטין החיובי, במטרה לעצב ולהשפיע על תפיסת הלקוחות, אך לצד כל אלה יש מגוון שלבים אחרים. לקחת על מנת להגביר את נאמנות המותג, את ערכי המותג ואת האופן בו החברה מצטיירת חיצונית ובתקשורת.

מוניטין חשוב להיות בנוי על בסיס ערכי אמיתי, אחרת הוא ידהה במהירות.

הדרך לבנות מוניטין חיובי לחברה מורכבת מרצף של מספר פרמטרים, החל מראיונות ומאמרים חיוביים בתקשורת, דרך שימוש נכון ברשתות חברתיות, פעילויות של תרומה לקהילה הכוללת ערך חברתי לצד פעילויות מעניינות קהל היעד.

החוכמה מורכבת מהידע לשלב וליצור פסיפס תקשורתי שלם אחד לתכנית אסטרטגית הכוללת ראייה של 360 מעלות על מנת לבנות ולשמור על תדמית חיובית לאורך זמן.

איך מנהלים מוניטין שלילי בתקשורת?
ביקורות שליליות עלולות לפגוע במוניטין של החברה, דבר שעלול להשפיע על לקוחות קיימים או עתידיים באי בחירת חברה או מותג, ובכך להוביל לאיבוד הכנסות ולהקשה על גיוס לקוחות חדשים. זה יכול להפוך לכדור שלג תקשורתי, במיוחד בעידן המהיר של פלטפורמות רשתות חברתיות מקוונות ונרחבות.
לכל אזכור שלילי הקשור לחברה יש השפעה ישירה על המוניטין והאמינות שלה ולתקשורת יש יכולת להשפיע על הנושא כולו לטובה או חיובי.

לתגובות לא מקוונות ומקוונות יש השפעה רבה על המוניטין של החברה, הדורש טיפול מיידי, תשובות ותגובות מהירות בכלי התקשורת השונים, כולל מדיה חברתית.

על ניהול מוניטין של החברה ומשבר מוניטין
ניהול מוניטין של החברה וניהול משברי מוניטין תקשורתי מתחיל בתגובה מהירה לתגובות שליליות ומוכנות עם תשובה נכונה ומדויקת לכל תרחיש, ויכולת מהירה להתמודד עם התוצאות והתוצאות.

התאוששות ממשבר
התאוששות ממשבר מחייבת השקעה באסטרטגיה מקיפה ורחבה לניהול מוניטין בתקשורת.
גם חברה עם מוניטין חיובי זקוקה לתחזוקה מתמדת בתקשורת על יתרונותיה השונים, על מנת לשמור על ערכיה ומנהיגותה בתחום. בעולם תחרותי בו יש כמעט היצע בלתי מוגבל לצרכנים ופלטפורמות התקשורת קבועות או אפילו מופחתות, חשוב לייצר חברת מדיה מובילה. לשם כך נדרש יצירת תכנים חדשניים, שימוש בתכנים המושכים תשומת לב ויקדמו את התדמית החיובית של החברה לאורך זמן, ייזום, יצירה וקידום פעילויות ומהלכים טרנספורמטיביים, אשר יכוסו על ידי כלי התקשורת השונים ויובילו להרחבה. סיקור תקשורתי. חשוב לקדם בתקשורת את מובילי שירותי החברה ומוצריה ולהדגיש את חווית האיכות והשירות של החברה.

ערנות, זיהוי, מעקב עקבי ותגובה מיידית לאזכורים שליליים וחיוביים של המותג או החברה בכל המדיה - עיתונות מודפסת, מקוונת, פלטפורמות רשתות חברתיות שונות, בלוגים וטלוויזיה ומעורבות מלאה במה שמתפרסם בתקשורת, יספקו הזדמנות להעביר את המסרים כפי שהחברה רוצה שיוצגו בתקשורת. מעקב עקבי אחר אזכורים יאפשר לנהל את המוניטין של החברה בצורה יעילה ואפקטיבית

ניהול ביקורת צריך להיות מענה מיידי ותהליך מורכב של חשיבה נכונה עבור החברה: מהם המסרים הנכונים כפי שאנחנו רוצים להיתפס ולהופיע בתקשורת? כמו גם הצעה לפיתרון מתאים שיפתור את המשבר, תוך קידום בתקשורת את הצדדים החיוביים עליהם צברה המוניטין החיובי שלה.
ניהול מוניטין הוא בניית אסטרטגיה מותאמת אישית למותג / חברה לאורך זמן ובצורה יציבה, באופן שיעצב וישפיע עליה בתקשורת.

למידע נוסף על בניית מוניטין ושירותים אחרים, אנא צרו איתנו קשר בכתובת: +972-3-7188555 או השאירו פרטים לחזרה

HE