דלג לתוכן

בניית מוניטין

בנייה וניהול מוניטין חיובי הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בבניית תוכנית אסטרטגית ליחיד או לחברה.

מה זה מוניטין?
מוניטין הוא הרושם הכללי, התפיסה והדעה על דימוי החברה, המותג או האישיות ויש לו השפעה רבה על המותג, על חשיפתו ותפיסתו כפי שהם באים לידי ביטוי בתקשורת וכן על ההשפעה על ההתנהלות הארגונית הפנימית של חֶברָה.

על פי מה נקבע מוניטין של חברה?
הפעולות, המהלכים וההתנהלות של החברה הם הבסיס למוניטין שהיא יוצרת לעצמה, ולכל שינוי באלה יש יכולת גבוהה להשפיע משמעותית על המוניטין שלה.

מהו התהליך בו נוכל להעביר את המסר ולקדם את הערכים שיובילו למוניטין הנכון והחיובי של החברה?
לערך של מוניטין חיובי יש השפעה מכרעת בכל התחומים, ולכן חברות משקיעות סכומי עתק בפעולות וקמפיינים פרסומיים, המקדמים את המוניטין החיובי, במטרה לעצב ולהשפיע על תפיסת הלקוחות, אך לצד כל אלה יש מגוון שלבים אחרים. לקחת על מנת להגביר את נאמנות המותג, את ערכי המותג ואת האופן בו החברה מצטיירת חיצונית ובתקשורת.

מוניטין חשוב להיות בנוי על בסיס ערכי אמיתי, אחרת הוא ידהה במהירות.

הדרך לבנות מוניטין חיובי לחברה מורכבת מרצף של מספר פרמטרים, החל מראיונות ומאמרים חיוביים בתקשורת, דרך שימוש נכון ברשתות חברתיות, פ