דלג לתוכן

שירותי יחסי ציבור

רהב תקשורת ויחסי ציבור, החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום היח"צ וניהול המשברים, בעלת ותק וניסיון מקצועי של למעלה מ- 29 שנות פעילות.

שירותי יחסי ציבור מקצועיים ואיכותיים הוא חלק מה-DNA של החברת רהב תקשורת ויחסי ציבור. אנו מעניקים ללקוחותינו שירות 365 ימים בשנה, 24 שעות ביממה (גם בימים מאתגרים כמו תקופת משבר מגפת הקורונה).

היתרון הבולט והניכר של רהב תקשורת ויחסי ציבור הוא הקשר של החברה עם גופי התקשורת. זוהי מערכת יחסים הדוקה וארוכת טווח עם כל גופי התקשורת הישראליים, אמצעי תקשורת בשפות זרות , מו"לים, עורכים עיתונאים ועוד

מערכת יחסים זו מסייעת בהשפעה על סדר היום התקשורתי, וכן מול תא הכתבים הזרים בישראל.

מה כולל יחסי ציבור עם רהב תקשורת?

• שירותי ייעוץ אסטרטגי תקשורתי

• דוברות ויחסי ציבור

• ניהול משברים לחברות הגדולות והמובילות במשק הישראלי

• ניהול משברים לחברות הנסחרות בבורסה הישראלית

• ניהול משברים לחברות הרשומות בבורסה בניו יורק

• ניהול משברים עבור חברות הנסחרות בבורסה הסינית

• ניהול משברים לתאגידים

• ניהול משברים לחברות בינלאומיות במגוון רחב.

מומחי יחסי ציבור בתחומים הבאים:

• תיירות

• תחבורה ותעופה

• קמעונאות וצרכנות

• סגנון חיים

• אופנה

• קוסמטיקה

• טכנולוגיה והייטק

• בנקאות

• בריאות

• תעשייה ונדל"ן

מיומנויות ושירותים של רהב תקשורת:

בניית אסטרטגיית תקשורת

• תרגום האסטרטגיה העסקית של הלקוח לאסטרטגיה תקשורתית.

• פיתוח מסרים תקשורתיים

• בניית תוכנית פעולה מעשית בהתאם למטרות שהוגדרו באסטרטגיה התקשורתית

מימוש תוכנית יחסי הציבור

• הפקת אירועים מחוללי תקשורת – השקות / הפקות של מפגשי עיתונאים.

• ניהול קשרי עיתונות בכל ערוצי התקשורת בישראל

• ייזום אייטמים

• ייזום ראיונות ותדריכים לעיתונות

• כתיבה והפצה של הודעות לעיתונות

ניהול משברים

• חיזוי תרחישי משבר

• מיפוי סיכונים

• הכנת תכניות מגירה

• ניהול משברים בזמן אמת.

אנו יודעים לזהות סיפור ולבנות סיפורים מחוללי תקשורת

ההבדל בין איש יחסי ציבור טוב למצוין, נמדדת ביכולת שלו לזהות וליצור סיפורים תקשורתיים טובים אצל הלקוח, לדעת לבנות ולספר אותם נכון על מנת לחולל תקשורת ולקבל חשיפה מכסימלית.

מדידה אפקטיבית של פעילות יחסי הציבור

פעילות יחסי הציבור אינה פעילות "מדעית" שניתן למדוד באופן מדויק ועל כן, כחלק מתוכנית יחסי הציבור אנו מגדירים עם הלקוח את מטרות הפעילות ומה יחשב כהצלחה בעיניו תוך עריכת תיאום ציפיות.

יחד עם זאת אנו משתמשים לעיתים במספר כלים הקיימים בשוק למדידת הפעילות. אף אחד מהם אינו נותן תמונה מלאה אולם שימוש בהם יכול לתת אומדן לגבי אפקטיביות של פעילות, להלן כמה דוגמאות למדידה:

יפעת בקרת מדיה -

שירות מחקר הבוחן את תדמית המותגים בתקשורת. המחקרים בנויים על פי דרישות הלקוח וההזדמנויות הנוכחיות, ערך מוערך לחשיפה, איכות החשיפה (חיובית / שלילית) ועוד.

מדידת שיחות מקוונות -

באמצעות חברות חיצוניות כמו מקאם או בזילה, המציעות שירותי מדידת שיחות מקוונות. שירות זה משלים את שירותיה של יפעת ויכול לספק תמונה על היקף השיחות שנוצרו סביב מהלכי תקשורת (מדידה כמותית של שיחות מקוונות וניתוח מתוכנן - חיובי / שלילי).

לסיכום, רהב תקשורת מייצגת מגוון רחב של חברות, כולל חברות ישראליות וזרות, ציבוריות ופרטיות, ומנוסה ביותר בתכנון ובביצוע מסרים גדולים ופריטים ציבוריים.

למידע נוסף על שירותי PR ושירותים אחרים, אנא צרו איתנו קשר בכתובת: +972-3-7188555 או השאירו פרטים לחזרה

HE