דלג לתוכן

ניהול משברים

כיום, במאה העשרים ואחת, כשהרשתות החברתיות הפכו לכלי תקשורתי חזק ומוביל וכל לקוח הוא סוג של עיתונאי, כמעט ואין אף ארגון שלא יחווה משבר תקשורתי שעלול לגרום לו נזקים משמעותיים.

בשנים האחרונות יש הבנה שניהול נכון של התקשורת, בשעת משבר, מסייע לארגון למזער את נזקיו ואף, במקרים מסוימים, הופך את תוצאות המשבר לחיוביות עבורו ומסייע לו לצמוח ולהתרחב.

פריצת משבר וטיפול בו

משבר תקשורתי יכול לפרוץ בגלל סיבות רבות, החל מהתבטאות או התנהגות לא ראויה של מנהל בארגון, מחדל של נותן שירות בארגון ועד לעובד פשוט שסרח והתנהל בצורה לא ראויה.

הטיפול במשבר תקשורתי כולל מספר צעדים הדרושים להשתלטות על המשבר וכדי שתהיה לך היכולת לנהל אותו ולא להפך.

תוכנית ניהול משברים:

השלב הראשון והחשוב לניהול משבר – איסוף מידע

עם פרוץ המשבר חשוב מאוד לפעול מהר ולאסוף את כל המידע הרלוונטי מכל גורמי החברה ברמת ההנהל