דלג לתוכן

אודות קבוצת רהב תקשורת

קבוצת רהב תקשורת הוקמה בשנת 1991 ע"י רן רהב והיא כוללת את משרד יחסי הציבור רהב תקשורת ואת חברת רהב מדיה.

רהב תקשורת הוא משרד יחסי הציבור וייעוץ התקשורת הגדול והמוביל בישראל, המשרת את הארגונים הפרטיים, המסחריים והציבוריים מהגדולים בישראל, באמצעות צוות מוביל של עשרות מנהלות ומנהלים מקצועניות ומקצוענים, מהטובים והמנוסים בתחום. 90% משדרת הניהול - נשים כי אנחנו מאמינים בכוח נשי.

רהב תקשורת מספקת ניהול תקשורתי כולל באמצעות שירותי דוברות ויחסי ציבור, בניית אסטרטגיה תקשורתית וניהול משברים בכלל המדיה, בהתאמה לעידן הדיגיטלי, במגוון רחב של תחומים: שוק הון, הייטק, טלקום, רכב, נדל"ן, תעשייה, תיירות, תעופה, מלונאות, מדיה, אופנה, קוסמטיקה, עיצוב, צרכנות ועוד.

שירותי יחסי הציבור של רהב תקשורת משלבים בין היכרות ארוכת שנים ומעמיקה עם עולם התקשורת הישראלית ועם האסטרטגיה העסקית והשיווקית של הלקוח, בהלימה ובהתאמה לרוח התקופה ולסדר היום התקשורתי והציבורי, אשר מחייבים את הצוות להיות מעודכן, יצירתי ופורץ דרך בכל זמן נתון. כל תוכנית תקשורתית שאנו בונים עבור הלקוח היא tailor made לצרכיו ומטרותיו.

הקבוצה ממשיכה לצמוח לאורך השנים, תוך שמירה על ערכים של יושרה, אמינות, אחריות, מקצוענות, זמינות, יזמות ויצירתיות. רהב מדיה מספקת שירותי שיווק ונוכחות במדיה החברתית ומסייעת לחברות לתכנן, לבנות ולהשיק קמפיינים ועמודי מותג במדיה החברתית. רהב תקשורת עוזרת לחברות להגדיל את בסיס הלקוחות שלהן ולעקוב אחר אוהדיהן בערוצים החברתיים השונים. לשם כך, אנו משתמשים בכלים הטכנולוגיים החדשים ביותר ומוסיפים להם את המרכיב האנושי הקריטי להשגת יעדי השיווק בתחומי מומחיותם: פייסבוק, YouTube, טוויטר, LinkedIn, בלוגים מובילים ועוד.

במהלך השנים, רהב תקשורת הייתה מעורבת בייזום וביצוע של עסקאות רבות משמעות במשק הישראלי. רוב העסקאות לא פורסמו עד היום כי החברה שומרת על דיסקרטיות מוחלטת בעניין זה.

שוק ההון

נדל"ן

תיירות

אופנה

טכנולוגיה

מדיה

פיננסים

בנקאות

רכב

לייף סטייל

צרכנות

טלקום

הקבוצה ממשיכה לצמוח לאורך השנים, תוך שמירה על ערכים של יושרה, אמינות, אחריות, מקצוענות, זמינות, יזמות ויצירתיות.

ה DNA שלנו

רן רהב מספר: "כשהקמתי את חברת רהב תקשורת בשנת 1991 פעלו בישראל כ- 10 חברות ליח"צ ובתוך שנה הפכנו לחברה הגדולה והמובילה בישראל. כיום, להערכתי, פועלים כ- 1000 משרדים או כאלה העוסקים במלאכת יחסי הציבור, חלקם כמשרדים עצמאיים, חלקם כפרילנסים, חלקם בדוברות פנימית, חיצונית או משותפת, אך החשוב מכל הוא שזה מקצוע סדור לכל דבר ועניין המהווה את חוד החנית בעולם המקצועות החופשיים

על דבר אחד לא התפשרתי לאורך השנים והוא עובר כחוט השני בחברה שהקמתי: ה-DNA שלנו, המבוסס על ערכים של אמון, שקיפות, מקצוענות, שירות סביב השעון 24/7, 365 ימים בשנה, הקשבה ויצירתיות. שם המשחק הוא להישאר רלוונטי, up-to-date, ואני שמח וגאה על כך שאנו דואגים תמיד להיות יצירתיים, פורצי דרך וגבולות. 'האמת היא אופציה', אמרה המשנה לנשיאת ביהמ"ש העליון השופטת מרים בן פורת ז"ל, ואני חוזר על דבריה שוב ושוב כיוון שערך האמת מנחה אותנו לכל אורך הדרך, תהא סבוכה ומפותלת אשר תהא, ומוביל אותנו בדרך להצלחה.

עוד הוסיף רהב כי החברה לא חושפת את שמות לקוחותיה ואת ההודעות לתקשורת והפרויקטים שעשתה במהלך עשרות שנות פעילות, זאת מתוך מחויבות לסודיות מלאה. זו גם הסיבה שהחברה לא מפיצה חומרים בקבוצות הוואטסאפ השונות, שאינן קבוצות עיתונות רשמיות. לדעת רהב, יחסי החברה עם התקשורת כמו גם הצלחתה - מדברים בעד עצמם.

כמו כן, בתוך רהב תקשורת קיימת "חומה סינית" אשר שומרת על סודיות מוחלטת בתוך החברה ומחוץ לה.

סֵמֶל

צילום: סיון פרג’, פרוטרט לאה רבין – חגית שחר מטיוק, שמן על בד, 1993.

HE
EN AR HE